VINDER AF FORREST AND BOB KONKURRENCEN!

Forrest And Bob Clutch

Forrest And Bob Clutch

Så er konkurrencen slut, og vinderen fundet! Vinderen af konkurrencen om den lækre clutch fra Forrest and Bob, og det blev Louise der vandt! Louise havde skrevet et rigtigt sjovt og lækkert indlæg, om hvorfor hun skulle vinde og det kan du kan læse her:

Scenarie 1: Aften i byen, masser af drinks, dans og god musik. Louise har for Gud ved hvilken gang ikke formået at medbringe taske. Måske fordi sortimentet begrænser sig til multifarvet sæk (fin, men meget stor at have med i byen, med mindre man har gaver med til hele baren) og skøn genner-lædertaske, der dog pt. kun holdes sammen af rød sytråd og sikkerhedsnål. Men mobil, kamera, pung, nøgler, lipgloss, shades osv. skal jo bo et eller andet sted, mens jeg leger David Silver på dansegulvet. Derfor jeg nu uddelegeret alle accessories og personlige ejendele til venner og veninder, der nu som sherpaer i bjergene må slæbe rundt på delkomponenter af Louise i tasker og jakkelommer. Evt. er ting også deponeret i baren!

Scenarie 2: Samme som 1, men venner og veninder har givet så mange bebrejdende blikke, at jeg nu er nødt til selv at proppe ejendele i lommerne. Resultat: Deforme beklædningsdele! Jakkelommer buler ud, bukselommer lyser op, skoen rasler og sedler stikker ud af toppen som en anden poledancer. Bebrejdende blikke er nu undrende blikke!

Scenarie 3: Louise defilerer i byen med overskud og svar på tiltale til forudindtagede bærer-venner i smækre sorte jeans, oversize Dylan-tee, ripped vest, læderjakke, nittearmbånd og grå ruskindsstøvler fra H&M, der matcher den super skønne grå clutch, jeg har lige har vundet!

Hvilket scenarie vil du helst udsætte mig for;-)?

PS. Tak for sjov og inspirerende blog!

Jeg syntes at alle de fire andre finalister var lige så gode som Louise, og jeg krydsede selvfølgelig fingre for alle fem, i de dage der var afstemning. Jeg vil dog også sige et kæmpe tillykke til Louise for at hun har vundet denne lækre clutch, og samtidigt vil jeg også sige tusinde tak til alle de mennesker der valgte at deltage! Jeg håber i bliver ved med at læse med her hos mig, og at i deltager i fremtidige konkurrencer!

– Mikkel

2 kommentarer

Filed under andre sjove ting, Konkurrence

2 responses to “VINDER AF FORREST AND BOB KONKURRENCEN!

  1. Louise

    Jubiiii:-) Tak for kampen!

  2. Lilja

    tillykke :)

Skriv et svar

