Peter Hornstein

I går var det en hyggelig dag! Jeg landede på Østerbro med Katrine i går aftes, da vi skulle til bloggerevent som Charlotte, Acie og Camilla, holdte i Friis og Co. Det var et rigtigt hyggeligt event, med snacks og lambrusco, og en masse gode tilbud. Selv fik jeg ikke købt noget da de kollektioner, de havde i forretningen, vist ikke rigtigt rettede sig mod mænd, men Katrine fik smidt en sød ring i tasken! Tusinde tak for et fedt event!

Udover den hyggelige aften igår, har jeg i dag siddet og klikket rundt efter inspiration, og faldt over noget jeg tænkte i måske kunne syntes var spændende. I know i did!

Det jeg faldt over er en designer ved navn Peter Hornstein. Han kommer fra Tyskland, men flyttede til Belgien for at uddanne sig. Han blev kendt i medierne fordi han vandt flere fornemme priser inden for mode, og i 2008 startede han sit eget mærke ved navn Peter Hornstein, dvs. hans mærke er opkaldt efter ham selv.

Peter Hornstein

Peter Hornstein

Hans designs er meget futuristiske og minimalistiske, og hans formål med sine kollektioner er at opfinde en ny måde at have tøj på, på sådan så man udnytter pladsen imellem tøjet og kroppen. Resten af kollektionen kan du ser HER!

14 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

14 responses to “Peter Hornstein

  1. Mikkel-drengen!!!

    Det var SÅ hyggeligt, at møde dig. Men hit da lige med den sorte hætte/cardi thingy!!! Very Lotte-ish!

  2. Charlotte! I lige måde! Som sagt syntes jeg virkeligt det var surrealistisk, men samtidigt også rigtigt godt :)
    Det må vi da gøre igen snart!
    Min hættecardi er købt i herretrend i H&M til 250 ,-! IT’S A STEAL! Let me know og jeg skal finde plads i min kalender til at reservere en til dig!

  3. Uhhh H&M! High street kup! We like! For nyligt??

  4. Her kommer også lige et tak for i går fra mig. Det var rigtig dejligt i kiggede fordi. Meget hyggeligt at møde jer begge.

    Camilla

  5. Charlotte: JA! Meget for nyligt, den hænger faktisk stadig på hylderne i flere størrelser (mange fyre går ikke i tøj der er alt for “spændende” medmindre håndledene ikke er skruet ordentligt på dvs. mig ;) )

    Camilla: ARH Men det var da så lidt! Jeg tænkte med det samme at jeg ville komme da jeg så det var der, så det var rigtigt planlagt. Jeg syntes også det var hyggeligt at møde dig igen, sidst var det jo meget kort (:

    – Mikkel

  6. Ja sidst var det meget kort.. og pludseligt – men naturligvis stadig en fornøjelse :)

    Vi ses en anden god gang. Hav det så dejligt så længe.

    Camilla

  7. Cool! Men du skriver herretrend? Altså jeg kender trend mærkedet til damer…

    Har du btw set den sorte løse bluse med hul til tommelfingeren fra Divided til mænd? Den er så cool! Har den selv…

    C

  8. JA det håber jeg da at vi gør! :)

    Og i lige måde!

  9. Ja, altså det kaldes vist egentligt bare trend, men ja drengene har vist også en :) . Det var i hvert fald det jeg fik i vide sidst jeg var derine .. Har ikke set den løse sorte? hvor kan man skaffe sådan en? eller i det mindste kigge på den .. hvis du har den må den jo være for lækker!

  10. OK – tak :) Hvilken H&M fandt du din i? Så må jeg se, om jeg kan støve den op…

    Det er denne… http://charlotted.dk/2009/09/haps-2.html Meget plain, men super comfy. Elsker hullet til tommelfingeren… De er bare ekstremt store i størrelsen

    Kh. Lotte

  11. Den på amagertorv!

    Ej den vil jeg så meget også have .. Låner du ud? :P

  12. Gud hvor er det en cool kollektion :)

    /Trine – trineswardrobe.dk

  13. ja er den ikke bare lækker? :)

    Elsker din blog btw!

Skriv et svar

