Dune Shoes

Shopping er altid godt, og nå man så samtidigt kan samle inspiration, og det var lige det jeg kunne i går! Jeg var nemlig i Magasin, og der faldt jeg over disse sko fra det Engelske mærke Dune!

Dune Shoes

Dune Shoes

Jeg er jo en af dem der forelsker sig head over heels i heels (no pun intended), og denne gang er det de skønne og smukke stiletter fra Dune! De sko jeg har fundet frem er hovedsageligt fra mærkets Glitz Glam-kollektion, men de har også lavet mange andre skønne og flotte sko, i spraglede og skønne farver. Du kan tjekke resten af deres kollektion ud på deres hjemmeside HER!

UDOVER det, så har jeg en lille ting jeg gerne vil sige til jer! Jeg har i lang tid gået og leget med tanken om at få mit eget domæne og i dag blev det så dagen hvor det gik fra tanke til virkelighed! Så når i i fremtiden skal ind på FUCK SEX, We just wan’t clothes!, kan i i stedet for at skrive http://www.boohyouwhore.wordpress.com bare skrive http://www.boohyouwhore.com! Prøv det af!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

One response to “Dune Shoes

  1. Ååååårrrrh MIKKEL dog, hvor er det nice!! Jeg vil også, jeg vil også!! Du må lige lære mig det i dag!!

Skriv et svar

