THE MINTER TOTE!

Jeg har tidligere i mine unge blogdage skrevet om Marilyn Minter i forbindelse med hendes kollektion for MAC (AND OH HOW WE LOVED IT!), og dengang skrev jeg også at hun snart ville komme ud med en tote bag!

Jeg lovede dengang at jeg nok skulle poste ASAP, lige så snart den kom ud, og det løfte har jeg selvfølgelig tænkt mig at overholde ..

The Marilyn Minter Tote Bag

The Marilyn Minter Tote Bag

Tote’n er lavet i samarbejde med Intermix der er en amerikansk butikskæde/webshop, og hjælpeorganisationen Bright Pink, der er en organisation for kvinder der lider af bryst – og livmoderhalskræft. På tote’n er der printet et still-billede fra Marilyn Minter’s video “Green Pink Caviar” . En procentdel af overskuddet fra salget af disse super seje totes går til Bright Pink, og når sådan en sag kun koster ca. 250 kr, syntes jeg at du skulle skynder dig ind på Intermix og bestille en HER!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, Kampagner, News

Skriv et svar

