Tory Burch punks it up!

Tory Burch giver sit bud på mode med sit solistiske livstilsmærke, som indeholder en blanding af skørt sportswear og tidløse og klassiske accesories. Mærket blev grundlagt i 2004 og har lige siden  skabt revolution indenfor modeverdenen. Hvert år kommer der nye og unikke, men stadigt nutidige, designs, der tiltrækker fashionistas fra hele verdenen, og andre almindelige mennesker luster efter at eje deres designs.

Tory Burch Leather Studded Bags

Tory Burch Leather Studded Bags

Jeg har i et par sæsoner holdt øje med Tory Burch’s designs, men jeg har denne gang forelsket mig helt og holdent i hendes Leather Studded Bags, ikke mindst pga nitterne (der jo er HOTTESTE mode lige nu!) Men også fordi enkeltheden i selve designet er SUPER lækkert! Jeg ved at jeg har lyst til at købe en bare for at kigge på den!

Er du millionær? Så kan du købe begge tasker på Net-A-Porter HER!

DET ER SIDSTE CHANCE for at deltage i konkurrencen som slutter I DAG d. 5. oktober 2009. Deltag HER!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Tory Burch punks it up!

  1. Aldo har lavet noget der minder om den til højre til 399,-. Så så man lige mig lege copycat..

  2. jeg finder link snart! :D

Skriv et svar

