Jil Sander Online!

Nu er det allerede noget tid siden at Jil Sander åbnede en webshop, men det opdagede jeg først nu! Jeg klikkede selvfølgelig ind med det samme og tjekkede ud hvad der foregik, og mærket havde jo ikke overraskende en masse lækkert at byde på . Jeg var selvfølgelig super smask forelsket i de sorte pumps, som der allerede er blevet blogget meget om ude i blogosfæren, men jeg fandt også 4 kjoler jeg sys var super fierce!

Jil Sander Dresses

Jil Sander Dresses

Kjolerne er super lækre, og har nogle rigtigt lækre detaljer. de ville være perfekte til et lidt mere afdæmpet cocktailparty hvor det handler om at være classy! Hvis du er nysgerrig efter at tjekke resten af hvad Jil Sander har at byde på kan du tjekke deres webshop ud HER!

OG HUSK at deltage i konkurrencen om en lækker Forrest and Bob clutch, der udløber d. 5. oktober, HER!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News

Skriv et svar

