KONKURRENCE – FORREST AND BOB CLUTCH!

Konkurrencen er slut

Nu forsøger jeg mig en gang til!

Sidst var der ikke nogle der deltog, og det er i princippet også helt okay, for så kunne jeg da bare beholde den selv! Ikke fordi jeg skulle bruge den, men den kan vel altid bruges som gave!

Men jeg syntes nu alligevel at jeg ville lave endnu en konkurrence og se hvordan det ville komme til at gå . Denne gang kan du vinde en grå læderclutch fra Forrest And Bob!

VIND EN FORREST AND BOB CLUTCH!

VIND EN FORREST AND BOB CLUTCH!

Clutchen er perfekt til alt fra byturs-clutch, til make up-taske, og er rigtig lækker at have når man lige hurtigt skal ud af døren og kun have det basale med. Samtidigt er læderet lækkert og blødt, så den ikke kun er dejlig at se på men også at røre ved. Den måler 15*25 cm, og der kan sagtens være både mobil og nøgler i!

Vil du vinde denne clutch, skal du ikke gøre andet end at fortælle hvorfor den ville passe godt sammen med dine andre accesories og i hvilke situationer du kunne forstille dig at bruge den, nederst i kommentarfeltet her!

Konkurrencen udløber den 5 oktober 2009, hvor de fem bedste svar vil blive postet i en post, og der vil blive lavet en afstemning om hvem der skal vinde!

HUSK AT SKRIVE EN GYLDIG MAIL SÅ JEG KAN KOMME I KONTAKT MED JER!

Happy posting!

25 kommentarer

Filed under Konkurrence

25 responses to “KONKURRENCE – FORREST AND BOB CLUTCH!

  1. Rygaard

    En taske er alle kvinders bedste ven, men sådan er det ikke for mig. Jeg er en af de piger, der bare ikke kan finde ud af at have en taske i nærheden, når der ikk er tale om sportstasker vel og mærke.
    Jeg har præsteret at have en lille taske, næsten samme str som den her i konkurrencen med mig udenfor. Jeg var så smart at fralægge mig tasken på taget af bilen og 5 dage efter blev jeg ringet op af Ringsted politi – om jeg ikke savnede min taske.
    Så umiddelbart taler jeg ikke for at det er mig, der får lov at vinde tasken, meeeen der er jo altid den mulighed, at mindre intelligente Rygaard kan lærer hvordan man passer på sin taske, hvis hun havde flere af dem?
    Desuden har jeg flere gange mistet penge, fordi jeg bare har dem i lommerne. Løsningen ville i realiteten være en pung, meeeen så kan man lige så godt finde en lille taske, hvor mobil-penge-smøger og andre lækre ting kan være..
    Lidt pige er man vel..?
    Ej jeg ved det ikke..
    Meeeen hvorfor ikke mig? :)

  2. sort vil altid være den nye sort, for intet kan erstatte sort. og dog, gråt passe nemlig også til det meste, og kan give et outfit lidt kant. jeg ville bruge tasken sammen med sorte accesories, eller sølv kæder eller perlekæder. tasken ville også passe flot til en sort lædderjakke, for at gøre det lidt mildere. alt i alt siger jeg blot at tasken ville passe godt ind i de fleste garderober. lækker taske! og hvem mangler ikke en taske, den er jo det vigtigste accesorie.

    held og lykke til andre deltagere. ;)

  3. Wow. Lækkert læder går aldrig af mode. Items som denne bliver kun smukkere med tiden, men lige nu ville den være perfect med oversize strik, overknee strømper og høje wedges. Ikke for mange dikkedarer, der fjerner fokus fra det det virkelig handler om: denne smukke clutch. Lover at passe godt på hende hvis jeg vinder! :)

    Og tak til dig Mikkel for at være så sød at lave konkurrencer til læserne!

  4. Stilmæssigt holder jeg mig for det meste til sort, grå og hvid, og gerne med rå accesoires, som fx et par bikerboots, eller et fuglekranie vedhæng osv. Sandheden er dog at jeg alt for ofte fokuserer mere på kvantitet end kvalitet pga. pengemangel, og derfor har jeg en masse ting jeg er glad for, men som måske ikke holder så lang tid. Jeg vil gerne vinde den lækre clutch, fordi jeg netop ville sætte pris på den, som jeg sætter pris på de andre ting jeg har af god kvalitet, og fordi det er ting som den, der netop giver mig lyst til at fokusere mere på kvalitet. Jeg ville bruge den både til hverdag og fest, til hverdag med en assymetrisk trøje, stramme jeans og bikerboots, til fest med en sort kjole med seethrough detaljer og grå høje wedges.
    Fedt at du holder en konkurrence, og held og lykke til alle der deltager :)

  5. Rikke

    – jeg har en kææææææmpe meget stor clutch/taske-fetish, men jeg har ingen i læder, og ingen i grå :o !!
    derfor skal du vælge mig :D !!

  6. Marie K

    Hej :)
    Sikke en lækker sag, den er lige mig!! og lige hvad der mangler i min gaderobe!
    Helt enkel og i en flot grå farve, som vil passe perfekt til min gaderobe, den kan gå til alt det andet grå jeg har, til pudderfarvet og selv farvede ting.
    jeg vil kunne forestille mig at bruge den en aften til en bodycon nederdel, med en lækker top i måske med lidt flæser, og et par høje stilletter.
    Og den bliver jo kun lækre med tiden, den er også så tidløs at den vil kunne følge mig mange år, og være en helt fantastisk ven (især fordi jeg ikke selv vil få råd til dette drømmekøb før om (hvis jeg er heldig) 10 år, når jeg engang får et rigtigt job, med en rigtig løn og ikke bare studere dagen lang :) )
    Jeg plejer aldrig at vinde konkurrencer, men jeg vil nu alligevel krydse fingre en ekstra gang og håbe på den bliver min:)?

    – marie

  7. Nina

    For at være helt ærlig har jeg i forvejen alt for mange tasker. Hvor mange andre har en sko-fetisch, så ligger min kærlighed hos taskerne. Når dette er sagt, skal det dog også understreges, at de faktisk allesammen er sorte. Sort ruskind, sort læder, sorte pailletter. Fordi sort selvfølgelig passer til alt. Problemet er dog, at jeg for det meste også altid går i sort tøj. Og har mørkt hår. Og tungt mørkt pandehår. Og masser af sort mascara.
    Så hvad gør en pige, som ikke kan vriste sig fri af det sorte look? Hun prøver lige så stille og roligt at supplere med nogle accessories, der kan gøre hende lidt mindre dyster. Det er så der, du kommer ind. Forestil dig hvor lækkert det kunne se ud med sorte forvaskede jeans, sorte ruskind ankelstøvler, sort t-shirt med sølvdetaljer på skuldrene, den nye sorte bouclé-jakke fra H&M udover og så en stilfuld grå clutch. Underspillet på den fede måde. Og så passer det til alt lige fra en tur på Strøget, ølaften på stambodegaen med drengevennerne og cocktailaften med pigerne.

  8. Den er perfekt til irriterende situationer, hvor man bare ikke har nogen som helst anelse om, hvilken taske man dog skal vælge til sit outfit! Man siger jo, at det er sort, som passer til alt, men i mit tilfælde ville denne grå clutch passe ultra godt til nærmest alt i mit klædeskab!

  9. Louise

    Scenarie 1: Aften i byen, masser af drinks, dans og god musik. Louise har for Gud ved hvilken gang ikke formået at medbringe taske. Måske fordi sortimentet begrænser sig til multifarvet sæk (fin, men meget stor at have med i byen, med mindre man har gaver med til hele baren) og skøn genner-lædertaske, der dog pt. kun holdes sammen af rød sytråd og sikkerhedsnål. Men mobil, kamera, pung, nøgler, lipgloss, shades osv. skal jo bo et eller andet sted, mens jeg leger David Silver på dansegulvet. Derfor jeg nu uddelegeret alle accessories og personlige ejendele til venner og veninder, der nu som sherpaer i bjergene må slæbe rundt på delkomponenter af Louise i tasker og jakkelommer. Evt. er ting også deponeret i baren!

    Scenarie 2: Samme som 1, men venner og veninder har givet så mange bebrejdende blikke, at jeg nu er nødt til selv at proppe ejendele i lommerne. Resultat: Deforme beklædningsdele! Jakkelommer buler ud, bukselommer lyser op, skoen rasler og sedler stikker ud af toppen som en anden poledancer. Bebrejdende blikke er nu undrende blikke!

    Scenarie 3: Louise defilerer i byen med overskud og svar på tiltale til forudindtagede bærer-venner i smækre sorte jeans, oversize Dylan-tee, ripped vest, læderjakke, nittearmbånd og grå ruskindsstøvler fra H&M, der matcher den super skønne grå clutch, jeg har lige har vundet!

    Hvilket scenarie vil du helst udsætte mig for;-)?

    PS. Tak for sjov og inspirerende blog!

  10. lesdeuxfilles

    At skrive en lang forklaring er en mulighed, hmm. Jeg kunne også komme med en hvid løgn om at hvis jeg fik pungen, så ville jeg sælge den på trendsales og give pengene til Røde Kors. og måske var det også det man skulle gøre… Men Pungen er så smuk så smuk, og hvis den endelig blev min, så tror jeg ikke jeg ville skille mig af med den, måske ville jeg alligevel give nogle penge til red barnet og røde kors, for god ordens skyld, men pungen, den skal ingen røre. For den ville være min og laaangt uden for rækkevidde.. Ligesom resten af mit klædeskab.. hvor jeg plaprer, pointen er, at jeg rigtig gerne vil have pungen, og selvom jeg har det fantastisk i forhold til mange andre rundt om i verden, så tror jeg alligevel den kunne redde min dag, når jeg, som alle andre, har en dårlig dag. Der er intet som gaver der kan varme et pigehjerte. Angående hvilket tøj jeg ville sætte den sammen med, hmm. Stort set alle de outfit der er på min profil under *dagens*.
    God aften derude
    Ps. Så blev det alligevel en laaang forklaring :)

  11. Cecilie

    Ej hvor en lækker clutch.
    Den ville passe rigtigt godt med det meste af mit tøj, da jeg for det meste altid bruger sort, når jeg tager i byen. Desuden har jeg kun sorte clutches, så dermed ville en grå gøre outfittet mere spændende og denne i læder ville bestemt gøre en forskel. Og eftersom jeg hader at slæbe en kæmpe taske med i byen, ville denne have en god størrelse til lige det vigtigste. Jeg ville bruge den sammen med store sølv smykker og en sort kjole, samt sorte stiletter. Udover at bruge den i byen, ville jeg i nogle situationer bruge den, som en eksklusiv toilettaske, når jeg skulle på små weekend ture. Så den ville være perfekt til mit behov.

  12. Woow hvor er den lækker og enkel.
    Personligt ville jeg sætte den sammen med en af mine hvide tanktops, og min vintage gennemsigtige sorte cardigan. Og så for at den grå farve fra clutchen skulle gå igen, ville jeg tage mine grå knæhøje boots på.
    Og da jeg ikke har nogen clutch, hverken i grå, hvid eller nogen anden farve, ville det jo være en super fed del af mine mange outfits. + at den ville kunne bruges til når jeg her om en måned skal til La santa og træne i en uge. En taske proppet med creamer og forkælelse i til efter de lange dage er jo vidunderligt. Kan det blive bedre?

    Bukurije H.

  13. Simone Andersen

    Det er jo bare sådan en perfekt enkelt clutch. Den vil jo kunne bruges til det hele!
    – Som hvis jeg bare hurtigt skal et smut op i byen og shoppe, og ikke gider slæbe mine store peengepung med, med alle de gamle bonner og underlige ting i. Jamen så er den jo lige perfekt, til dankortet og mobilen, og hvad man ellers ville få brug for.

    Eller en aften i byen, ville den jo også passe perfekt som taske/accesories – selvom den er så enkelt, så er den jo nærmest et stykke accesories i sig selv. Og der vil jo igen, lige kunne være de vigtigste ting i :-)

    – Jeg har længe gået og ledt efter en clutch. Da jeg ikke har nogen, som jeg ville kunne bruges til alle mine mange byture, eller hvad det skulle være.
    For jeg har ikke rigtigt formået at finde mig en som jeg syns passede til min stil, selvom der findes så mange, har der ikke rigtigt været en som jeg syns jeg ville kunne bruge igen og igen og igen – jeg er indtil videre kun faldet pladask for dem som koster kassen.
    Men så viste du den her, og den vil passer til stort set hele min gaderobe: alle mine mange bykjoler, alle mine cardigans, alle mine bukser – ja den ville jo passe til både hverdagstøjet som festtøjet, simpelthen det hele :-)

  14. Dagmar

    Når jeg om lidt over en uges tid skal i biografen vil jeg lade mit mørke, lange hår hænge skødeløst, som en ung Anna Wintour før Vogue, før page og være dækket bag mine ”biograf” briller, jeg bruger -1,25 – samt iføre mig mine metalringe, mine wedges og denne sarte grålige cluth fra Forrest and Bob, alt imens jeg drømmer at jeg var én in Anna’s world fra ”The Septemper Issue.”

  15. stinse

    Fordi jeg f**** aldrig vinder noget.
    Vil passe godt til…. alt!

  16. Om lige nøjgatig en uge befinder jeg mig i London..

    Og mig og London, vi er soulmates.. Der er ingen by i verden jeg elsker højere end London, baby.

    MEN! Når man som jeg er en klump til at holde styr på mit pas, dankort, penge, mobil og nøgler, så er det man mangler en clutch til det hele.

    Og ak og ve, da jeg så denne clutch, vidste jeg med det samme, at vi var soulmates. Ligesom London og jeg er..

    Jeg kan allerede se det for mig. En spadsertur ned af Oxford Street med min Forrest And Bob clutch sammen med en læderjakke, stramme sorte jeans, overknee støvler og min pudderfarvede top med de smukkeste grafiske skuldre, sorte raybans og nude lips.
    Suk, det er utopi lige nu, men jeg håber det kunne blive virkelighed..

    //Simone
    sequin.of.silk@gmail.com

  17. Christine

    Da jeg først så billede tænkte jeg “Wauw! super lækker enkel clutch, meget minimalistisk og lækker farve.” Den næste tanke der strøj igennem hovede var “Fuck it, jeg vinder aldrig en skid, og mine evner som forfatter er knap så gode” derefter lukkede jeg computeren og tullede i seng.. Men dagen efter sad clutchen stadig i tankerne. I kantinen på gymnasiet forstillede jeg mig den ene pige efter den anden, kom gående med denne super lækker Forrest and Bob clutch. Der begyndte min skepsis igen ” Ej Christine, så meget tøj kan den umulig passe til” Men da jeg kom hjem og kiggede i mit eget skab, måtte jeg indse, at en så smuk,enkel og elegant clutch, passer ind næsten alle steder. Man kan tage slidte jeans med huller, en stram stortblondede top, lækker rød neglelak og en fierce læderjakke, også havde man rockchik looket.. Men man kunne også bare sætte den til “den sorte sag”, og et par guddommelig stilletter også havde man et enkel elegant look.. Så den dags konklusion var, at ALT kan passe til denne clutch (Fraråder dog campinghabitten med Forrest and Bob clutchen).
    Men det er ikke kun min stil den vil være ideel til, men min veninder med anderledes stil end mig, vil også kunne nyde godt af den engang imellem! ved mindre jeg ikke kan slippe den ud af syne ;)

  18. Hey…. læste din blog da jeg var på arbejde ….vidste ikke liiige hvordan jeg skulle få dig overbevist om clutchen naturligvis skal havne i min varetægt… men da jeg kom hjem til et meget nedslående brev fra banken…. Tja, så lod jeg mig inspirere og postede et indlæg om min .. hrrm hrrm… situation… Fra asken til ilden som man siger.. shop your closet … eller, shop someone elses blog …

    http://nbotb-nbotb.blogspot.com/2009/10/spendomanism-bank-lethal-cocktail.html

    anyway – linket burde tale for sig selv….

  19. Michelle

    Som mange andre har skrevet, er lækkert læder jo altid virkelig dejligt! Men når man er på SU er det ofte, at jeg ender med at købe noget plastik-wannabe i Pieces eller lign. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at have en lækker læderclutch, for læder holder bare længere, og denne clutch er meget enkel og tidløs. Jeg vil bruge den til hverdag, for jeg ville ikke turde have den med i byen, men den ville blive brugt godt hver dag, til de nødvendige ting, penge og telefon…

    Super fed blog, Mikkel. Tak fordi du skriver om de ting, du gør.

    x Michelle

  20. Cecilie

    Jeg vil kunne bruge denne clutch til alt mit tøj, da jeg for det meste bruger det sorte, grå, hvide og mørke blå look. Altid rocket. Disse farver står godt til min hud-, øjen- og hårfarve. Dog har jeg altid altid masser af smykker på – gerne ringe på alle fingre for at gøre stilen personlig og helt min egen.
    Hvis jeg engang skulle ændre stil en lille smule, så vil denne clutch kunne følge med fordi den er tidsløs og klassisk, og rigtig god kvalitet – hvilket jeg med min SU ikke har råd til i store mængder.
    Tak fordi du lyttede til mig og tak for en fed blog!

    Mvh. Cecilie

  21. Lilja

    uh, mine evner som forfatter er ikke gode, men jeg tager chancen og prøver, nu hvor det er så flot en præmie.. hvor intet vover intet vinder ;)
    jeg elsker mode og følger med i alt – modeblogs, blade, mode tv-programmer, osv.. men eftersom jeg er studerende og er på su, er det ikke mange penge, jeg får udbetalt hver måned. jeg ønsker mig virkelig en rigtig god basis-garderobe i gode, naturlige, holdebare materialer. herunder tasker og sko i læder og ruskind. det er der bare slet ikke råd til.. og jo, H&M og Pieces kan da lave nogle fine kopier, det vi bare aldrig blive det samme som at eje en ting i et rigtigt lækkert materiale – det vil altid give en hel anden følelse af luksus.
    jeg forestiller mig, at hvis jeg vinder denne lækre clutch, ville jeg bruge den til f.eks.:
    1. en sort, stram, langærmet kjole – med sorte tights (det er jo ved at blive koldt), sorte tårnhøje plateau-stiletter og enkle sølv-øreringe og ring.
    2. en grøn tube-kjole med en koral-farvet højhalset bluse under og rødt bælte i tajlen. Hertil tykke sorte tights, sorte støvletter og hel enkle guldøreringe (og rød læbestift)
    3. lårkort sort stram nederdel, nude oversize top, læderjakke, strikhue og lårlange støvler med hæl og plateau i ruskind
    4. sorte forrevne skinny-jeans, sorte flade nitte-ankelstøvler, en hvid tank-top og en læderjakke – og sølvsmykker
    som du kan se, så er min stil meget varieret, den ene dag rock-chick den næste classy lady – så den ville blive brugt til det hele :)

  22. Åse

    Hvorfor lade en person vinde, hvis 3 kan?
    Som så mange andre piger, deler jeg og mine to vendinder rimelig meget garderobe.
    Og selvom den selvfølgelig ville finde fast plads i min (eller – den er jo hele tiden i brug, så fysisk i garderoben kommer den nok aldrig) den passer super godt til alle vores garderober.
    Min ene veninde har en meget romantisk, tøset stil, med elementer af råt og nitter. Forestil dig hvilken misundelse det ville skabe på BEC, hvor hun læser – den ville jo være grum til hendes stil.
    Min anden veninde har en meget klassisk stil. Classic American, kan man vel sige. Store flotte krøller og et tidsløst look ville være super fedt sammen med clutchen, der kunne give hende en tilpas rå kontrast til det klassiske look.
    Jeg selv er en mere sort i sort-person. Sat sammen med min garderobe tror jeg clutchen ville få et mere feminint præg pga sin enkelthed mod en grovere læderjakke eller fede bikerboots.
    Hvis du vil have at clutchen skal få et liv, hvor den bliver brugt ofte og til så mange forskellige looks som muligt, og kan skabe misundelse hos flest mulige personer, så skal den sendes denne vej.

  23. Marie

    hej mikkel.

    egentlig kan jeg hverken lide farven grå, eller læder. men da jeg aldrig har prøvet at vinde en konkurrence før, og vildt gerne vil prøve det, gør jeg nu forsøget. hjælp mig med at opfylde mit højeste ønske.
    kyz mary.

  24. Sofie F.

    Hej Mikkel
    Love it love it love it …
    Jeg syntes, at jeg skal vinde tasken fordi at den ville passe vildt godt til min garderrobe. Jeg har meget sort tøj også gråt så den vil passe virkelig godt til min tøj og være lidt brydende når jeg har sort tøj på. Desuden har jeg ikke en håndtaske der er lille og nem at have med, hvor hun de vigtigste lækkerrier kan være. Eksempelvis stod jeg i fredags i den situation at jeg havde noget tøj på, hvor det ikke passe med en taske der hænger over skulderen og havde ikke andre små tasker.. Så kom jeg i tanke om den her taske og tænke “MÅ BARE EJE DEN” !!!! hit hit … Jeg ville kunne bruge den hele tiden. Til de vigtigste ting i skole, på shoppeture, i byen .. ja stort set alle vegne. Det outfit den ville være fedest til er nok min sorte stroplæse kjole fra italien og sorte stilletter .. kunne så godt forestille mig det !!!

    p.s. jeg har snart fødselsdag :D

  25. 1. Jeg er altid på jagt efter en perfekte basisgarderobe, hvilket kan være noget så svært, når man er på SU og ikke tjener den vilde løn! En clutch er helt sikkert en del af basis-garderoben, og alligevel ejer jeg ikke en sådan.

    2. Denne clutch ville passe perfekt til min stil, da den er enkel og smuk. Og hvor er grå bare en evig vinder! Jeg ville kunne se mig selv med denne clutch hver dag og til alt i min garderobe.

    3. af en eller anden grund har jeg aldrig været god til at bruge penge på tasker (er dog blevet lidt bedre på det sidste), på trods af at en taske er uundværlig, og især en clutch er uundværlig i byen – hører jeg fra mine veninder. For sagen er, at jeg aldrig har ejet en clutch, da jeg simpelthen aldrig har kunnet finde den perfekte (før jeg altså så denne!), og at jeg ikke har villet smide penge væk på en grim plasticsag.

    Så derfor vælg mig! Jeg ønsker mig denne clutch så inderligt, og den ville kunne gøre mig lykkelig i rigtig mange situationer. :)

    Knus
    Camilla

Skriv et svar

