UGENS OUTFIT!

Så er det igen tid til Ugens Outfit, og der har været en lille pause i dem, fordi jeg ikke har kunne finde nogle at bruge, men her forleden faldt jeg over et skønt outfit på bloggen Pagik, som jeg bare måtte bruge, og det har jeg så fået lov til af skønne Pernille her!

Pernille fra Pagik

Pernille fra Pagik

På billedet ser du Pernille i Kjole fra Acne, Velour Leggings fra Cheap Monday, Sko fra Gardenia, og et Ur fra Casio

Og som jeg altid gør, har jeg stillet Pernille 7 spørgsmål så vi kan lærer hende lidt bedre og de kommer her!

  • Hvor bor du?

    Jeg bor i en lille by en halv times kørsel nord for Århus. Den ligger plantet mellem marker, skov og strand så her er faktisk ret pænt, men jeg glæder mig nu alligevel til den dag jeg flytter hjemmefra og ind til byen. Til gengæld er jeg blevet en ørn til onlineshopping.

  • Hvad er din yndlingsforretning?

    Der er ikke vildt mange butikker i Århus jeg finder særligt spændende, men Fund i Fredensgade er en af dem. Jeg elsker blandingen af udvalgt secondhand, høj musik, sko på væggen, små trappetrin der fører ned til butikken og en altid munter mand bag disken. Jeg bliver også lige nødt til at erklære min kærlighed til Urban Outfitters, og det selvom mine besøg kan tælles på én hånd. Men hold kæft jeg elsker deres underlige boligudstyr og alt fra Silence + Noice.

  • Hvad køber du for at forkæle dig selv?

    Jeg elsker at forkæle mig selv med god mad. Det lyder meget banalt, men det gør jeg virkelig. Og det kan være alt lige fra en skive honningmelon til en hjemmelavet middag med kæresten. Et par lækre sko slår nu heller aldrig fejl.

  • Hvad er dit yndlingstøjstykke/accesorie?

    Den er svær. Det er sjældent at jeg bruger den samme ting igen og igen. Men min vinterjakke fra Minimarket, som jeg købte i 2007, er stadig det eneste jeg iklæder mig når det bliver koldt. Den holder hvert år.

  • Hvad er din “fetisch”?

    The 80’s! Og her snakker vi både tøj og musik. Skulderpuder, palietter, dansefilmene, Queen, Michael Jackson, Rocazino, Duran Duran og (alt) for meget af det gode – I love it all!

  • Hvad er dit dummeste køb?

    Jeg har lavet rigtig mange fejlkøb, og gør stadig, men de fleste har heldigvis været af ret mild karakter. Jeg har dog en tendens til at miste fornuften, når jeg finder noget der er billigere end normalt. Jeg havde prøvet en stor silkekjole fra Stine Goya til 2000 kr, og da jeg så fandt den til 1500 på trendsales blev jeg nødt til at eje den. Siden da har jeg fået den brugt to gange. Jeg bliver altid ved med at bilde mig selv ind at jeg nok skal få den brugt en dag, men indtil videre hænger den bare i mit skab og ser flot ud. Og hvem har også lyst til at skille sig af med noget der ser så flot ud?

  • Hvilken sang hører du mest for tiden?

    Det er jo helt umuligt kun at nævne én sang. Det skifter både fra humør til humør og dag til dag. Men i denne weekend har jeg pludselig fået øjnene op for Björk, som jeg ellers tidligere aldrig har lyttet til, og det var sangen Big Time Sensuality der gjorde udslaget. Men efter to dage er jeg allerede ved at være træt af den, så jeg tror i stedet jeg vil nævne Roennebaer med Balstyrko. Hvis jeg er i dårligt humør så får den mig altid i bedre.

1 kommentar

Filed under fashion, ugens outfit

One response to “UGENS OUTFIT!

  1. ida

    Jeg er ret vild med de her indlæg. Håber du begynder at skrive dem lidt hyppigere…

Skriv et svar

