Prada gør det råt!

Jeg sad lige her i oldtidskundskab og stenede kollektioner, og så faldt jeg over Prada’s nyeste kollektion, som virkelig gjorde mig vild i varmen . Den måde at de virkelig formår at holde stortset hele kollektionen super minimalistisk, men stadig kan kreere en masse nye snit og spændende nye former, er mig en gåde, men godt ser det godt nok ud!

Prada

Prada

Da jeg først så nogle af outfitsne, syntes jeg at det var underligt at der var en masse trævler for enden af shortsne og kjolerne, og at det så meget ufærdigt ud, men da jeg så kollektionen ordentligt igennem gik det ligesom op for mig at det er Prada’s måde at bringe deconstructed op til et helt nyt plan! Hvilket jeg syntes de gør super godt.

Udover det er jeg også helt vild med de super flotte plastiktasker modellerne er blevet sendt ned af runwayen med, og det var heller ikke kun fantastisk lækre sorte kjoler der blev sendt ned af runwayen, men også lækre blomstrede prints, og subtile farver.

Vil du se resten af kollektionen? Så kan du tjekke den ud på Style.com HER!

Skriv en kommentar

Filed under Ikke kategoriseret

Skriv et svar

