I have fallen inlove with Bottega Veneta!

Jeg har tidligere i et indlæg om clutches sportet en clutch fra Bottega Veneta, som var nærmest rektangulær, og havde en lille knude som “lukkemekanisme” som kendetegn. Idag sad jeg så og gloede tasker på Net-A-Porter, og der faldt jeg óver en masse varianter i samme design. De er simpelthen noget af det mest lækre og tidsløse jeg længe har set, og jeg er sikker på at de passer til ALLE outfits.

Bottega Veneta Knot Clutch

Bottega Veneta Knot Clutch

De er selvfølgelig rigtigt dyre fordi det er Bottega Veneta, men skulle du alligevel ønske at bruge hele din husleje på en disse søde små sager, så kan du købe den HER!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

Skriv et svar

