complexgeometries

Nu sker det sgu igen! Jeg forelsker mig i noget tøj, som onkel Dan selvfølgelig med det samme forbyder mig at købe .. Men hvad man ikke kan købe, må man dele, og derfor deler jeg det med jer. Det jeg er faldet over er mærket ComplexGeometries hjemmeside/webshop, som bare er super fed, og lige noget for mig!

complexgeometries

complexgeometries

Der er selvfølgelig også drengetøj på hjemmesiden, og meget af det er faktisk unisex, men eftersom jeg regner med at det mest er piger der følger med her, poster jeg kun de ting til tøser jeg bedst kan lide .. Tøjet er super basic, og super oversize, men har stadig en masse fede snit, og det er samtidigt også meget nytænkende mht. designs’ne.

For tiden er det super trendy med store sweats, og oversize t-shirts, og derfor kan man jo ikke andet end at elske dem!

Elsker du hvad du ser og vil du have mere? Så tjek resten af tøjet ud HER!

15 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, trend

15 responses to “complexgeometries

  1. Fantastisk tøj! Og lækkert site, du har dig her… :-)

  2. Tusinde tak! Din blog er super hyggelig! :)

  3. über fed site du har dig!

  4. Ej, hvor er det lækkert!

  5. Mikkeeeeeel du skal altså lære mig det dér photoshop!!!

  6. Jeg vil lære dig alt det du vil have! :) ..
    du siger bare til ;)

  7. Måske man skulle overveje et køb!
    Unisex + drengetøjet er jo mere end lækkert:)

    Well made blog iøvrigt!!

  8. JA! Skal vi dele? Onkel Dan har jo som sagt lukket for alt sjovskaben her!

  9. Uha, synes også webshoppen frister. Godt der snart er løn!
    Lækker blog iøvrigt.. fedt med flere fyre i blogverdenen :)

  10. Ja det er bare så super lækkert alt det tøj!

    Og tak for komplimenten, er virkelig glad for at der bliver sat pris på min lille guldklump!

  11. Hej
    Hvordan laver du dine billeder?
    Det der udklip layout, hvilket program bruger du? :)

  12. Hey Sille!

    Det bruger jeg Photoshop CS4 til at lave :)

  13. Sille Høker

    Okay, cool. :)
    Det ser super godt ud.

  14. Det er jeg rigtigt glad for at du syntes :)

Skriv et svar

