“It”-tasken er tilbage!

Tiderne med “it”-tasker, som Birkin-tasken fra Hermés, var ellers sværget ovre, men nu ser det ud som om at det kendte franske modemærke har gjort det igen!

Alexa Chung og "The Alexa Bag"

Alexa Chung og "The Alexa Bag"

Mærker som Gucci, Hermés, og Mulberry har allerede opkaldt tasker efter deres yndlingsikoner, og nu er Mulberry på gaden igen med en taske opkaldt efter Alexa Chung, fra det kendte tv-program “It’s On with Alexa Chung”. Som du nok allerede har regnet ud kaldes tasken “The Alexa Bag” og ses på billedet ovenfor . Jeg er personligt helt vild med den, og kunne sagtens selv finde på at investere penge i den hvis jeg ikke var på SU!

4 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

4 responses to ““It”-tasken er tilbage!

  1. Emilie

    Nej hvor er den nice!!!!

  2. sara

    Bare en lille rettelse the Birkin-bag er fra Hermés og ikke fra Mulberry:)

  3. Jeg beklager min fejl, og siger tak for hjælpen! Det er jo ikke lige sådan når det skal gå lidt stærkt en gang i mellem .

  4. sara

    Haha, det forstår jeg udmærket :D

Skriv et svar

