NewCityLove.se!

Jeg har længe chekket ind på NewCityLove.se, og har også længe syntes deres tøj var fedt, men jeg har været i tvivl om om at var noget jeg ville blogge om. Nu har jeg så taget det store skridt og bestemt mig for at det var det!

NewCityLove er en svensk hjemmeside der hovedsageligt forhandler streetwear, men ofte med et twist, hvilket vil sige at deres t-shirts f.eks. har nogle sjove prints! Der er mange ting derinde der er to die for, men jeg har fundet et udpluk af hvad jeg syntes er sjovest og lækrest ..

Tees fra NewCityLove

Tees fra NewCityLove

Det fede ved NewCityLove er at det er en svensk side, med svenske priser, så det hele skulle gerne være lidt billigere og selvom den ligger i Sverige fragter den selvfølgelig til Danmark også! Så er du blebvet helt forelsket i en af de fede tees, eller vil du bare gerne se mere? Så tjek NewCityLove.se ud HER!

4 kommentarer

Filed under andre sjove ting, fashion, inspiration, jeg anbefaler, trend

4 responses to “NewCityLove.se!

  1. Jeg må jo eje den hvor der står fucking filthy! Det er jo ment to be!

  2. Ja alt andet ville da være forkert! :D

  3. Det var det jeg tænkte.. Så jeg hapsede den med Agyness på! :-)

  4. Det er jeg da glad for at hører .. Hvis du på ekstremt kort tid bliver kedelig over den, kan du sagtens få min adresse ;) Pakker modtages nemlig også her ..

Skriv et svar

