The clutch is coming!

For en gangs skyld har jeg faktisk tid til at blogge i min weekend .. Dette skyldes både at jeg er lidt syg, og at jeg for nylig stoppede på mit ene arbejde .. Så nu er der dømt stille og rolig hygge med kæresten foran flimmeren!

Men jeg følte ikke rigtigt at jeg kunne snyde jer smukke mennesker allegevel, og derfor endte jeg faktisk med at sidde og kigge på clutches på net-a-porters hjemmeside, og jeg kom selvfølgelig ikke langt før jeg var faldet over 1000 clutches jeg bare sys i skulle sporte på dansegulvet her lørdag aften. For ja, det er jo lørdag og ja, man skal jo have en lille lækker sag af en clutch med i byen, og derfor vil jeg her komme med mit eget lille bud på, hvad jeg kunne forstille mig ville se godt ud til en lille lækker sort kjole og nogle fede wedges!

Clutches

Clutches

Øverst fra højre ses clutches fra Alexander McQueen, Bottega Veneta, Burberry Prorsum, Marni, og Anya Hindmarch. Er du dybt forelsket i en af dem, kan de købes HER!

Disse clutches er samtidig en ret god guideline for hvordan sæsonens tasker ser ud. De er allesammen enkle, og et par stykker af dem, især den fra Alexander McQueen, er også rigtigt gode til det meget omtalte rockede look, vi ser rigtigt meget lige nu!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

Skriv et svar

