UGENS OUTFIT!

Så er der igen ugens outfit! Og det har da været mere end længe undervejs ..

Denne gang er det med Caroline der er festudvalgsformand på Ørestad Gymnasium! Jeg snakkede med hende til introfesten, hvor jeg fik overtalt hende til at lave ugens outfit, og det fik vi så gjort på taget af før omtalte gymnasium i sidste uge! Det er blevet til de her billeder, med det super lækre chilleren outfit Caroline sporter ..

Ugens Outfit med Caroline

Ugens Outfit med Caroline

På billedet ser du en Jakke fra Bruuns Bazaar, en Kjole købt i Venedig, Støvler fra MagsMagasin, og en Halskæde fra Jane Kønig

Carolines look er lidt rocket og råt, men hendes kjole gør samtidigt looket blødt og feminint. Hendes rå og lækre støvler fra MagsMagasin er også en rigtigt god inspiration til vinterens lækre støvler .. Og som altid har jeg stillet Caroline syv spørgsmål der kommer her!

  • Hvor bor du?

    Jeg har været en ’amagertøs’ siden jeg blev født! Amager kan ikke ligefrem prale af at være et modemekka, men det ligger optimalt, og så må jeg nøjes med Babyphat og Bullrot butikker som naboer.

  • Hvad er din yndlingsforretning?

    Jeg ved ikke om jeg kan vælge én. Synes COS og Zara er fantastiske. COS fordi deres enkle snit og farver passer mig rigtig godt, og Zara fordi de altid kan redde mig på dagen hvor ingen af stiletterne i mit skab er gode nok.

  • Hvad køber du for at forkæle dig selv?

    Film kan jeg bruge mange penge på. Alt for mange penge! Og så er der lige modebladene oveni, og sukker i alle afskygninger.

  • Hvad er dit yndlingstøjstykke/accesorie?

    Min læderjakke har tjent mig godt. Tror lidt den er udødelig, også  selvom den måske ryger i skabet i en periode – den skal nok komme frem igen. Halstørklæder er også fantastiske, i alle afskygninger. Elsker elsker elsker dem!

  • Hvad er din “fetisch”?

    Jeg har uden tvivl en armbånd fetisch. Der findes en lille butik i Hyskenstræde der hedder ’Akimbo’, som to fantastiske piger introducerede mig til. Der kan jeg lige blive fyldt op med glitter, glimmer og lyserødt – og så har de, de fineste armbånd til helt i orden priser.

  • Hvad er dit dummeste køb?

    Jeg fik engang købt en WoodWood trøje på Bornholm. Den er stor, lyserød og lilla, ballonformet og uden hætte – ganske enkelt forfærdelig. Troede en overgang at den var lige sagen, men nu har den hængt på en bøjle i meget meget lang tid, og regner ikke med den kommer ud lige foreløbig!

  • Hvilken sang hører du mest for tiden?

    John Mayer’s ”I dont trust myself”. Fantastisk sang, og fantastisk (lækker) mand som jeg aldrig bliver træt af at lytte til!

OG HUSK! Du kan skrive dig op til at få en mail, hver gang der kommer et nyt indlæg på bloggen, ved at sende en mail mærket “Mailingliste” til BOOHYOUWHORE@GMAIL.COM .

Skriv en kommentar

Filed under fashion, ugens outfit

Skriv et svar

