Sko, sko, sko, sko, sko!

Først og fremmest undskyld blogging-dødheden! Der har simpelthen været så meget i den her tid. Men jeg er back to black, og arbejde nu på både ugens guf, ugens outfit og dette indlæg ..

Dette indlæg er bare et hurtigt et! Jeg elsker stiletter og kan nærmest finde på at tvinge mine veninder til at tage dem på!
Der er simpelthen ikke noget bedre og selvom de måske ikke er det mest ergonomisk korrekte så er de stadig skide gode, til at få et outfit til at se outstanding ud!

Jeg har fundet fire lækre stiletter som jeg fluks ville købe hvis jeg var en fashionista-tøs af den anden verden, men jeg tror desværre ikke at jeg ville blive så populær på min skole hvis jeg kom rendende i dem her, og udover det tror jeg sgu heller ikke at de laver dem i størrelse 43 .

Desuden er alle 4 med platform, for det er jo vildt lækkert og in for tiden!

Stiletter

Stiletter

Alle de rå, lækre og fierce stiletter med platform er fra TopShop og kan købes HER!

Håber i kan lide dem!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

Skriv et svar

