DSquared throws fierceness on MAC!

Endnu en gang er det MAC der er midtpunkt i mine make-up skriblerier, og det er der en grund, og kun en, nemlig at jeg ELSKER MAC overalt på jorden. Jeg elsker dem fordi de tøser der render rundt inde i MAC i Magasin er skide skønne, og så elsker jeg dem fordi deres sorte paint-pot hjalp mig med at se fierce ud til en fest for nylig! Jeg havde nemlig lavet en maske med paint-pot og glimmer!

DSquared for MAC

DSquared for MAC

Nåmen det det hele handler om er at lækre og fantastiske MAC har teamet op med lige så lækre og fantastiske DSquared! Og en ting er sikkert! DET BLIVER FIERCE! For hvis der er noget DSquared er kendt for, så er det deres forkærlighed for Hollywood og Glamour hvilket også kunne ses til deres efterårsshows, hvor deres piger havde Starbucks to-go kopper, blackberry’s og smøger med på runwayen, i ægte Mary-Kate og Ashley stil!

DSquared for MAC

DSquared for MAC

Kollektionen forventes ude medio Oktober, og i følge toppen af poppen skulle en af de ting der var værd at kigge efter, være produktet Lip Erase, der fjerner din egen læbetone, så din fantastiske læbestift kan leve op til det den blev opfundet til!

DSquared for MAC

DSquared for MAC

Udover det er det nogle super fede og fantastiske farver, der kommer til at ligge fast i mange pigers make-up taske, og derfor burde du også holde øjnene åbne, så du kan få fingrene i de lækre farver!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, Kampagner, News

Skriv et svar

