Leggings, Jeggings og Skirtings?

Som vi alle ved er leggins det hotteste af det hotteste lige i øjeblikket, ja faktisk har de været det i forbandet lang tid, men forhindrer mig vel ikke i at elske dem?
OG JA! Jeg ved godt at jeg er en fyr og ja jeg ved godt at jeg ikke kan gå med leggings, jeggings eller skirtings, og tro mig, det gør jeg heller ikke, men jeg har bare en forkærlighed for de tætsiddende sager alligevel!

HER ER EN LILLE GUIDE!

Leggings hos TopShop

Leggings hos TopShop

Alle leggings, jeggings og skirtings på billedet er fra Topshop.com, øverst fra venstre ses Indigo Knitted Jegging, Panel Stud Legging, Black Skirting by Boutique, Stripey Lace Legging og Shimmer Highwaisted Legging! De kan alle findes HER!

Jeg har i denne guide både samlet Leggings, Jeggings og Skirtings. De to første kender du måske allerede, men den sidste er en ny og spændende ting topshop har kreeret, som jeg faktisk er blevet ret forelsket i. For en god ordens skyld vil jeg dog alligevel lige uddybe de tre forskellige varianter.

Leggings er den normale type som du ser alle steder. De findes i alverdens farver, former og prints. Leggings er stort set at finde i alle skabe hos piger med fingeren på pulsen, og de fleste sørger i hvert fald for at have et par sorte og et par grå.

Jeggings er en type leggings der kom frem sidste år, som ligner et par jeans, men i virkeligheden er leggings. Jeggingsne blev opfundet under stormen af stramme bukser der var sidste sommer, hvor bukserne ikke kunne blive stramme nok, og derfor var det jo logisk at lave en legging, der lignede jeans. De er ever so popular, og mange af modehusene forudsiger at de bliver den næste store trend.

Skirtings er det HELT nye inden for leggings, og er først set hos TopShop. Skirtings bygger på ideen om at piger altid har en lang t-shirt eller en nederdel udover deres leggings, og det var derfor logisk at lave kjolen så den var bygget sammen med leggingen. Skirtings er mega fede, og super hotte, men desværre også allerede revet væk hos TopShop, så du må væbne dig med tålmodighed hvis du skal have et par af disse lækre skønheder.

Dette efterår handler det jo, som jeg har sagt en million gange før om at gå amok, og skrue op for den personlige stil, derfor kan man næsten ikke gå galt i byen, ligemeget hvad for nogle leggings man vælger at tage på til sit outfit. En god ide, er dog alligevel at vælge nogle i den mere stilrene ende af farveskalaen, dvs sort, grå osv. Hvid er dog et STORT no-go.

Udover det er noget af det mest trendy lige for tiden blonder. Blonder på toppe, blonder på nederdele, og også blonder på leggings. så sørg for at gå blonde-amok næste gang du er ude og fyre månedslønnen af!

OG HUSK! Du kan skrive dig op til at få en mail, hver gang der kommer et nyt indlæg på bloggen, ved at sende en mail mærket “Mailingliste” til BOOHYOUWHORE@GMAIL.COM .

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

Skriv et svar

