Ugens Guf Til din iPod!

En af mine konstante inspirationskilder er min gode ven Mathias, som der i øjeblikket også er radioaktuel, med Homopolet på P3 ..

Mathias har en sjov og fantastisk musiksmag, og hver gang han spiller en sang fra sit iTunes bibliotek, føler jeg mig skarpt inspireret, og derfor vil jeg da, endnu en gang bringe en sang, som godtnok er gammel, men god :) ..

Sangen er Chicks on Speed – Euro Trash Girl!

Jeg sys selv at den er super fierce!

OG HUSK! Du kan skrive dig op til at få en mail, hver gang der kommer et nyt indlæg på bloggen, ved at sende en mail mærket “Mailingliste” til BOOHYOUWHORE@GMAIL.COM .

2 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

2 responses to “Ugens Guf Til din iPod!

  1. 101ism

    Du kan sgu da ikke skrive “Guf til din iPod” også linke til noget på Youtube? Blogging-formalia!

  2. du vil have links til itunes også? :)

Skriv et svar

